Campagne afbeelding

Team Transvenlo voor TAAI

Taaislijmziekte oftewel Cystic Fibrosis is een erfelijke en chronische ziekte. Als je CF hebt dan is het slijm door het hele lichaam heen taai. Hierdoor werken diverse organen zoals de longen, alvleesklier en voortplantingsorganen minder goed en kan de functie van deze organen achteruitgaan. De gemiddelde levensverwachting van mensen met CF is 50 jaar.

De medische wetenschap is hard bezig met het vinden van HET medicijn en er worden serieuze stappen gezet, maar helaas is geld de grote speler en tikt de tijd verder. Juist tijd is een heel kostbaar iets voor CF-patiënten.

Team Transvenlo gaat sporten voor Stichting Taai.  Dit betekent concreet dat alle medewerkers 4 extra verlofuren per maand ter beschikking krijgen om deze aan te wenden voor een sportieve activiteit. Dit mogen alle sporten zijn. Per sportief uur verdienen de medewerkers geld voor Stichting Taai. Eind 2024 zullen we een cheque uitreiken.

Middels deze donatiepagina hopen we ook andere mensen te stimuleren een donatie te doen en het wetenschappelijk onderzoek naar betere behandeling en uiteindelijk genezing te bevorderen.

€ 1.330 opgehaald van de € 2.500
  • 1 deelnemers
  • Deel deze campagne
Bekijk deelnemers

Deelnemers

€ 1.330 opgehaald van de € 2.500
Deelnemer Team Transvenlo voor TAAI

Team Transvenlo voor TAAI

Team Transvenlo zet zich in voor Stichting TAAI - omdat CF te genezen moet zijn!