Campagne afbeelding

Dutch CF Run 2024 - Lopers

De Dutch CF Run (DCFR) is een estafetterun langs diverse CF-centra in Nederland met honderden enthousiaste lopers (jong en oud, beginnend en gevorderd) die de diverse CF centra in Nederland met elkaar ‘verbindt’ en waarmee Stichting TAAI jaarlijks een prachtig bedrag ophaalt om zo stichting TAAI te ondersteunen in haar missie: ‘het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek naar betere behandeling en uiteindelijke genezing van Cystic Fibrosis.

Dit jaar start de 5e editie van de DCFR zaterdagnacht 29 september in Utrecht en lopen dan via Den Haag door naar Rotterdam om op zondagavond te finishen bij het Erasmus MC rond 19.00 uur.

Alle lopers worden ingedeeld in routes van 5, 10 of 20 kilometer. Kunnen zij rekenen op jullie support en donaties?

€ 2.200 opgehaald van de € 5.000
  • 1 deelnemers
  • Deel deze campagne
Bekijk deelnemers

Deelnemers

€ 2.200 opgehaald van de € 5.000
Deelnemer Rennen voor Rox!

Rennen voor Rox!

Wij gaan rennen voor Rox! Zondag 29 september rennen wij mee met de Dutch CF Run en proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar CF.